wtorek, 1 grudnia 2009

Turnau w pudle

"Faktycznie, byłem zamknięty w pudle - ale na szczęście nie w tym więziennym! Do tego pudła trafią tysiące osób, jeśli tylko zechcą. Tym samym staną się członkami swoistej PACZKI. Mowa tutaj oczywiście o SZLACHETNEJ PACZCE! Zaangażowanie Grzegorza Turnaua jest związane ze spotem telewizyjnym dla SZLACHETNEJ PACZKI, w którym wychodzi z pudła. W akcję zaangażował się bezinteresownie. Pobudki mojego uczestnictwa są proste: robię to, by udowodnić, że każdy - nawet wrażliwy artysta - nadaje się do pomagania innym! Dałem się zamknąć w PACZCE, żeby zachęcić do niesienia pomocy, czyli do wyboru jednej z tysiąca rodzin w Polsce i przygotowania właśnie dla niej prezentu, który zaspokoi ich potrzeby. Dziś jest to możliwe, bo dzięki SZLACHETNEJ PACZCE znam marzenia tych ludzi. Krakowski artysta podkreśla, że jeszcze nigdy skuteczne pomaganie nie było tak proste: Wchodzę na stronę, wybieram rodzinę i już mogę poznać jej potrzeby, by pojechać na zakupy - tylko tyle wystarczy, by podarować komuś radosne święta. Wziąć udział w akcji można w bardzo prosty sposób. Turnau wyjaśnił jak pomóc potrzebującym. Chciałem pokazać, że powinniśmy się dzielić tym, co mamy najlepszego - nie opróżniać swojej szafy z niepotrzebnych rzeczy, ale zrobić coś wartościowego, co ma szanse zmienić życie innych, dać im siłę i nadzieję. Wyszedłem z pudła - ale zostałem w PACZCE! Zachęcam wszystkich do wybierania rodzin i pakowania dla nich świątecznych prezentów! Zachęcam wszystkich, aby przyłączyli się do SZLACHETNEJ PACZKI! Grzegorz Turnau był też pasażerem POCIĄGU DO POMAGANIA IC, który wyruszył dziś z Warszawy do Krakowa – swoim koncertem w POCIĄGU artysta promował akcję, by chęcią niesienia skutecznej pomocy zaraziła się cała Polska! Konferencja prasowa na Dworcu Centralnym w Warszawie oficjalnie ujawniła szczegóły dotyczące zaangażowania Grzegorza Turnaua w AKCJĘ. Obecni byli na niej między innymi ludzie, którzy swoją pracą umożliwili postanie spotu SZLACHETNEJ PACZKI: pracownicy agencji OPUS B i OTO FILM, za sprawą których spot został wyprodukowany. – Paczka łączy w sobie dwie fantastyczne cechy, pomaga, namawia, organizuje happeningi, a równocześnie ma wszystko skrupulatnie obmyślone, zanalizowane. Jest to połączenie marketingu wysokich lotów z naprawdę szczerą chęcią pomagania, konkretnym potrzebującym w konkretny sposób – mówi Gabriela Mikołajczyk, producent spotu z OTO FILM. – Taka filozofia działania przekonała mnie od razu. Postanowiliśmy zaangażować się w przedsięwzięcie. – Gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, że będę wspólnie z księdzem zmuszać wybitnego artystę do kulenia się w kartonowym pudle – a wszystko to w szczytnym celu – przypuszczalnie popukałbym się w czoło. To chyba właśnie nazywa się cudem. – podsumowuje Kuba Janicki – Creative Director, Opus B. Wszystko po to, by każda z ponad 5 tysięcy rodzin potrzebujących, objętych akcją SZLACHETNA PACZKA znalazła swoich darczyńców. Baza zawierająca dane o rodzinach otwarta będzie między 22 listopada a 10 grudnia. Wtedy darczyńcy, przygotowując dla rodzin dotkniętych biedą paczki świąteczne, mają szansę podarować im wiarę w ludzi oraz radosne święta. Wejdź na www.szlachetnapaczka.pl i zobacz, jak możesz pomóc! Baza rodzin potrzebujących otwarta będzie od 22 listopada do 10 grudnia – wybierz jedną z nich i przygotuj skuteczną pomoc. Tak wiele zależy od Ciebie!" Źródło: http://www.turnau.com.pl/

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Śmiało, zostaw komentarz :)