wtorek, 23 marca 2010

Rowerowo x2

I tak kolejny raz ruszyłem w drogę, jednak dziś z Januszem "z blogu obok", jak to przeczytałem na innym blogu "obok" (pozdrawiamy). Po ustaleniu planu działania ruszyliśmy spod mojej "rezydencji" wpierw na naszą Mikulczycką hałdę, by wykorzystać dobrą widoczność i co nieco uwidocznić na zdjęciach. I tu już szybkie podziękowania dla Janusza "z blogu obok", za użyczenie aparatu, oraz efektu końcowego w postaci cyfrowej. Dalej nasza wspólna droga była podobna do mojej wczorajszej, to znaczy ulicą Leśną w kierunku Radiostacji. Tam dłuższy postój poświęcony głównie robieniu zdjęć i droga powrotna, znów podobnie do wczoraj, ulicami Leśną, przeskok na Kopalnianą, dalej nasypem kolejowym aż pod staw zwany "Annaszacht" na wiadukt nad starą, dobrą DK88 i powrót do domów. Więcej do zadumy w fotorelacji:

Widok z Mikulczyckiej hałdy w stronę centrum Zabrza.

Zaskakująco prężna budowa A1 w miejscu przecięcia ul. Leśnej.

Wieża Radiostacji 110,7 m.

Ot taki sobie ja. Błagam, nie wypowiadajcie się na temat mojego środka transportu :)

I znów taki ja. Wystawa reprodukcji starych pocztówek pod Radiostacją.
Dlaczego by nie...?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Śmiało, zostaw komentarz :)