wtorek, 8 września 2009

Wstaje świt czy zapada zmrok?

Carrantuohill i Robert Kasprzycki - Dziwnie tak Znalazła mnie, kiedy miałem dość Zwabił Ją słodki wódki smak Wstawał świt czy zapadł zmrok? Zimna mgła osaczyła nas Jak podły ściek cuchnie stary dok Kiedyś, wiem, skończę właśnie w nim Ale dziś nasza jest ta noc Będę pił, już nie mam sił Portu szmer, kusi syren głos Mewek szept, kotów dziki wrzask Wiosna ich odmieniła los Wszawy bar znów przygarnął nas Dziwnie tak księżyc - kumpel lśni  Chciałbym tak na kielicha wpaść Całuj mnie, całuj z całych sił! Usta Twe mają wiosny smak Wstaje świt czy zapada zmrok? Znika czas, znika port i mgła Niezły band za piwo tutaj gra Tylko dla Nas... "Dirty Old Town" 
Jakoś naszło mnie na poniekąd zmiany, kilka drobiazgów na blogu, ale i wspominanie. To kolejna piosenka, która zawsze będzie mi się kojarzyć z pewną Złotowłosą postacią. Mieliśmy się wybrać na Carrantuohilla z Robertem Kasprzyckim, gdy byli w Zabrzu, w DMiT... Pamiętasz? Ja pamiętam, pamiętam jak koszmarnie drogie były wtedy bilety... nie pojechaliśmy... dziś bardzo żałuję, że nie spędziłem z Tobą tego wieczoru właśnie tam, słuchając tej piosenki. Całuj mnie, całuj z całych sił, usta Twe mają wiosny smak... dziś nadal tego pragnę, ale to już tylko moje pragnienia, moje marzenia, że to, co nie wróci już nigdy jednak zmieni zdanie...
Wstaje świt czy zapada zmrok? Znika czas...
...będę pił, już nie mam sił...

2 komentarze :

  1. Toż to świt jest :D słonko jeszcze zaspane, kołdrę z chmur odsłania. Od razu widać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wiersz. Na poezji znam się jak na samochodach drogich - czyli wcale - ale miło się czyta. Wydrukuję i pokażę znawcom.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, zostaw komentarz :)