sobota, 1 stycznia 2011

Ewangeliczne Rozliczenie

Zakończyło się kolejne Ewangeliczne Rozliczenie. Bogaty czas spędzony z niesamowitymi ludźmi, bogatszy o nowe znajomości. Wróciłem zmęczony, ale i pełen energii i nie ważne jak bardzo chce się spać. Właściwie to brakuje mi słów, by to wszystko opisać, tych pięć ostatnich dni od moich urodzin począwszy a na nowym roku skończywszy. Głupio poprzestać na napisaniu, że niemal już tradycyjnie byłem w służbie porządkowej, że dręczyłem wszystkich dzwonkiem zapraszającym na kolejne punkty programu, że pomagałem obsługiwać sprzęt, puszczałem slajdy, muzykę, filmy, walczyłem z mikrofonami, kablami, światłami i wszelkimi organizacyjnymi sprawami, których niegdyś nie dostrzegałem. To było moje piąte ER, zdecydowanie inne niż poprzednie. Przeżyłem je jakby doroślej, starając się nie tylko angażować w wyznaczone mi zadania, ale zawsze robiąc krok więcej. Nie zabrakło również Teatru "A" z Gliwic, który przedstawił dla nas historię o Tobiaszu. Groteskowy musical, pełen barwnych postaci, zabawnych sytuacji zrealizowany jak zawsze z niesamowitą dozą szaleństwa aktorów, którzy wykorzystują naprawdę wszelkie dostępne środki dla ubogacania swojego widowiska. Dane mi było mieszkać z sympatycznymi ludźmi, z którymi sporo rozmawialiśmy, zaglądałem do różnych warsztatów robiąc coś tu i ówdzie. Nie zabrakło oczywiście muzyki, gitary i śpiewu, czyli tego, co kocham, muzyki, która łączy, spotyka kroki różnych osób i w zaskakujący sposób zmienia perspektywy. A to wszystko w obliczu Boga, który w tym całym zamieszaniu był najważniejszy. Dzieciątko Jezus, które zawsze było w centrum razem z Maryją i Józefem. Święta Rodzina, której wzór i przykład był dla nas motywem przewodnim. Bo to właśnie rodzina była tematem naszych konferencji, to właśnie był motyw przewodni tych czterech ostatnich dni roku, a za razem pierwszego dnia w roku nowym.
Dla ciekawszych i chcących więcej polecam jeszcze zaglądać tutaj: http://www.swanna.pl/ (relacja/zdjęcia/filmy)
 
Z życzeniem, byśmy w tym nowym roku wszyscy tworzyli rodziny pełne miłości na wzór Świętej Rodziny.
~Serafin

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Śmiało, zostaw komentarz :)