wtorek, 27 kwietnia 2010

Zmiany

W związku z nadejściem już naprawdę cieplejszych dni postanowiłem dodać nieco wiosny na bloga, a przynajmniej go rozjaśnić. Na listę zmian trzeba by wpisać: zmieniony nieco graficznie baner, zupełnie nowy layout, tło i kolorystyka. Menu po obu strona powinny sprawić, że większość informacji, przycisków i innych opcji będzie od razu dostępna. Wśród nowości gościmy gadget umożliwiający tłumaczenie treści bloga, który działa całkiem szybko i dokładnie. Dodałem też obserwowane przeze mnie blogi z ich najświeższymi postami. W planach jest jeszcze jakiś mały pokaz slajdów, lub kilka zdjęć na stałe, ale wszystko w swoim czasie :)
Chciałbym też podziękować czytelnikom, zwłaszcza siostrzyczce, za to, że czuwają nad moją ortografią, składnią zdań i kompetencją przedstawianych informacji. 
Tymczasem zapraszam do odwiedzania, podziwiania, czytania, dumania, komentowania i głosowania w ankiecie 

4 komentarze :

  1. Ładnie. Jasno. Czytelnie. I Cafe Rammalah na pierwszym miejscu wśród obserwowalnych - szacunek.
    Tylko na co te reklamy z Googla? Nie popadajmy w paranoję, aż tak biedni nie jesteśmy...

    OdpowiedzUsuń
  2. A może poznasz mnie kiedyś z jakąś Twoją siostrzyczką? Najlepiej w ramach jakiegoś wyskoku rowerowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, co na to moja siostrzyczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. siostrzyczka1 maja 2010 22:45

    Nie widzę przeszkód :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, zostaw komentarz :)