wtorek, 8 marca 2011

Zapach wiosny

Dziś w prognozie pogody zapowiedziano wielkie ocieplenie i już prawdziwą wiosnę, pomyślałem więc, dlaczego by nie. I oto efekt mojego przemyślenia, czyli zupełnie świeży design bloga, który nawiązuje w znacznym stopniu do tego, co bardzo długo można było oglądać w zeszłe wakacje. Jakiś taki sentyment do tego zdjęcia mam, tym bardziej, że ów miejsce jest dziś nieco zmienione, wliczając w to wymieniony, nowy i prosty znak, który już nie ma tego artystycznego uroku. Tak wiec zostawiam was z tym nowym wyglądem i zapraszam do ewentualnego zgłaszania zażaleń w komentarzach. Byle do wiosny, potem będzie już tylko piękniej...

PS.: Wszystkiego dobrego wszystkim kobietom :)
Edit.: Chwilowy problem z komentarzami naprawiony.

2 komentarze :

  1. ojej, ale się zdziwiłam tym nowym wyglądem, myślałam że weszłam gdzieś indziej ;) fajnie to wygląda jak widać wszystko wróciło znów na prawo, ledwo się przyzwyczaiłam a tu znowu zmiany :P ale ładnie jest. Dzięki za życzenia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, zostaw komentarz :)